Bende de asırı kusma oluyordu gebelik bulantısı dediler 12 gun hastanede yattım 7 kılo verdim safra serum ılaclar felan hafifletmiyordu en sonunda detaylı baktılar çamur cıktı ondan kaynaklı o kadar bulantı oluyormus genel cerrahi ye gittim bir ay sonra kontrole gel taşlaşmış mı bakalım dedi. Korkudan hala pek bişe yiyemiyorum. Arkadasım da cıktı hamilelikte surekli sancı cekti dogum sonrası kontrol ettirmedi tıkanmış 1 yıl sonra acile ameliyat ettiler. Korkuyorum ki karın buyudukce sancı olursa diye. Gebelik 3.ayından itibaren ameliyat ediliyormus ama bende cok zorlanmazsam ılerlememış olursa dogum dan bir sene sonra dusunuyorum