Mere Reglime 8-9 gun var bugun erken gebelik testi yaptimmcok silik gorunuyor dogrumu anliyorum yanlismi bilemedim https://www.resimyukle.org/i/pC8YS
Dyg61 Mere gördüm çok silik çıkmış daha da varmış zaten bir reglinize normal böyle çıkması bi kaç gün sonra kan testi verip takip edin hayırlısı olsun şimdiden 🌸
Rabiacelebi Adet zamaninda yanlış cikabiliyo sonuçlar adetin gecikirse tekrar yap test bence ben pek bişey göremedim 😟