Byby99 Normal de sürekli özele gidiyordum 12+2 de tahmini olarak doktorumuz kız dedi 16+2 de kesin kız dedi. Bugün 17+0 de devlete gittim orda erkek dediler şaşırdım kime inanacağım bilmiyorum artık. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Msydn6 Byby99 çok var canım böyle bende bu gebeliğimde yaşadım en son 22 de detaylıda öğrendim normal bence olabilir ya önceki doktorlarınki doğrudur yada sonraki doktor benzetme yapmıştır yanlış görmüşte olabilir bazen bu tarz şeyler oluyor sen en iyisi detaylıyı bekle garanti olsun 🌸
Aslanannesiayse Byby99 canım bana da 16.haftada erkek dedi özel hastane cuma devlete randevum var bakalım orda detaylıca bakılınca kesinleşir diye daha kimseye söylemedim 😬 çünkü ben halen daha kız hissediyorum
Duygus123 Byby99 ben de 21 haftanin icindeyim hala netlesmedi😒Doktor diyor kiza da benziyor erkege de detaylida net ogreniriz dedi😁Haftaya gidicem bakalim cocuguma bi cop alamadim daha belirsizlik yuzunden🙄
Edakuz58 12 haftalikken yanilma cok olabiliyor cunku kiz gibi olup erkek olan cok duydum bu postlarda bence 18 haftada kesin net ögrenirsiniz
denizanasi1 Bana 12+3 te kesin erkek, 14+2 de kız ve 17 haftalıkta erkek dendi😅 şu an 26+6 olduk değişmedi hala erkek diyo doktor her kontrolde