Mucizemmm67 Arkadaşlar hemen hemen 3 aylık hamıleyım diş agrım çok var dolguluk veya çürük daha önce öyle olupta diş cekımı yada dolgusu yaptıran varmı ???
Barbi Mucizemmm67 ben diş doktoruyum genel tedavi uygulaması 4-5-6. Aylarda daha sağlıklı mutlaka görünün 4.aya girince çünkü son trimestrda daha zor tedavi olanağı.Ağrısı içinde karanfil yağı kullanabilirsiniz pamukla.biraz etkisi olacaktır
Eylul58 Mucizemmm67 24. Haftada 20 lik disimi çektirmiştim doktirdan yazılı izin alıp 2. Trimester da yapılıyor tedavi doktor izniyle
Mervensn1 Mucizemmm67 evet ya çok zor lavanta yağı biraz iyi geliyor doktora gidene kadar işe yarar belki🌸