hili61 bende 32 haftalik gebeyken enfeksiyon çıkmıştı. İlaci kullanirken kesildi iyi geldi. Doktor ilac bitsin 3 gun bekle gel dedi hani tekrar olucakmi diye. Ve yine belirtiler basladi bu seferde baska bi bakteri üremişti. Onun ilacida bugun bitti suan 37+5yiz bol su iciyorum yogurt yiyorum dikkat ediyorum cok şükür