Kızlar bugün doktora gittim çatı muanesi oldum hiç açılmam yokmuş🤦🏼♀️ Nst de sancım en fazla 20lerde çıkıyor doktor haftaya yine gel bakalım dedi sezeryandan çok korkuyorum benim gibi olup normal doğum yapan var mı açılma için ne yapmam lazım? Haftam 38+2 bu arada