_imra_1213 Hamiş anneler nasılsın? 33+2 haftamız Bugün kontrole gittim doktorum iki hafta ondesiniz dedi, bebek bebeğin kiloso 2100 olması gerekirken 2500 dedi başına gelen varmı? Erken doğum mu olacak acaba ?
Kmndas _imra_1213 ablamın da 2 hafta hep öndeydi 38 de doğum yaptı canım ama tabi belli olmaz o serklajlıydı 37 de doktor dikişlerini aldı ama sen kendini hazırla 35 den sonra
Gizem_ar Bende 2500 dü aynı gün gittm hicte önde demedi gayet normal kilosu merak etmeyin bi çok kişinin aynı günler o kilolarda