khayalazeyd kizlar 30cu haftadayim 2gundur adet sancim ve bel agrim var gun icinde bazen azaliyor yok oluyor bazen geceleri uyutmuyooor icim cekiliyo normalmi bu sizde de oldumu sanki heran reql olucammmm😭
Mcakir khayalazeyd Bende 32+1 deyim. 29. Haftadan beri ara ara oluyor. 3-5 günde 1-2 kez . Doktoruma sordum . Yalancı sancılar başlamış normal dedi. Ama sizin uzun süreli olmuş. Nst ye girdiniz mi ?
Hlme-26 Benim oluyor hatta vajinada bile bazen dayanamıyorum kontrole gittim doğuma hazırlık sancısı dedi doktorum yalancı sancılanmış
Hlme-26 khayalazeyd 4 5 gündür ara ara oluyor ilaç kullanmıyorum yani normal kullandıklarım dışında doktorum normal dedi haftam yaklaştığı içinmiş isterseniz kontrole gitmenizde fayda var ama endişelenecek birşey yoktur
khayalazeyd Mcakir daha dun basladi uzun surerse gidicem ama randevum 10gun sonraya endiselenmelimiyim diye bilemedim dogrusu ilk defa oldu7aydaa