Ays1616 Arkadaşlar doktor bebeğin kafası buyuk ve sen dar ince uzunsun basenli bir kadın değilsin normal yapamazsın o kafa senden çıkmaz diyo bu ne demek ya ALLAH için 1hafta önce devlet hastanesinde öyle bir sorun var falan demedi bugün normal doğum dedi egzersiz verdi ama bugün eşimle birlikte gidip emin olmak istedik ve bole bişeyle karsılaştım çok sinirlerim bozuldu bebeğin kafasının buyuk olması nedemek böyle olan varmı acaba
zehraaaaxx2 Ays1616 kafasi buyuk sen dar incesin bu bebek cikmaz senden ne demek ya cok terbiyesiz bi doktormus doktorunuzu degistirme sansiniz varmi canim degistirin bence uyuz oldum o doktora okurken bile
HicranKzn Ays1616 benim bebeğimin kafası da hemen hemen 3 buçuk hafta önde vücudu da öyle ama doktor normal doğum olmaz vs demedi sıkıntı yok dedi. Birde imkanın varsa değiştir o insanı. Doktor bile demiyorum edep, adap, üslup nerde.?
Fdnozc Ays1616 bende de aynı şey olmuştu diğer kontrollerimde kızım haftasına göre normale dönmüştü korkma sinirlenme hiç bisey olmaz patavatsızca konuşmuş doktor bosvwr onu düzelir kafası doğuma kadar merak etme biz suan 38. Haftadayız herşey normal takma kafana sizin de öyle olur
Bernadoruk Benm bebişimede başı 3 hafta önden gidiyo büyük dedi canm 36 haftalğm yarn kontrolüm var takip ederiz doğuma o şekilde karar veririz dedi🙄
Ays1616 zehraaaaxx2 inan ki çok gerildim anlatamam sinirimi sabahtan beri sinirime uyuyorum çok üzüldüm anlatamam o dereceyim
Fidashka Bebegin kafasi buyuk olunca normal dogum yapmak riskli oluyor evet ama doktorunuz bunu cok terbiyesiz ve kaba bir sekilde soylemis size baska bir doktora daha gorunun derim
Ays1616 Fidashka 1hafta sonra yine gidicem ama sizin bilginiz var herhalde bu konuda acaba zekasını engellermi niye buyuk oluyor çok üzgünüm Bi okadar da sinirli
Bernadoruk Ays1616 zekayla alakası yok canm genetik olabiliyomuş bebişin başınada allah korusun sıvı toplanması yoksa sıkıntı olmazmış.çatın daraa başı büyükse normal doğum olmayanilirmiş sadece
Fidashka Ays1616 hayir tatlim kafanin buyuklugu zekayi engellemez.Bebekte kafa buyuklugu 2 nedenle olusa bilir ya genetiktir ya da hamilelik doneminde olan hastalik (ates ve s. gibi hastaliklar) gecirdiginizde olur.Kafa buyuklugunun normal dogum icin yarattigi sorun ise fazla kesik ve dikise maruz kalma ve bebegin kafasinin oradan cikmasi zor oldugundan travma ala bilir. Evet canim bilgili olma nedenim gorumcemin ayni durumu yasamasi.
Dimplesgirll Canım benim bebeğimizde kafası 2 hafta öndeydi doktora sorduğum da 102 cm geçmedikten sonra normal Doğum da bir sıkıntı Yok dedi onlar ölçüm yapıp söylüyorlar benim 89 cm di en son başı
Nur16 Ays1616 merak etme canım sen ablamada dediler kafası büyük diye hiçte öyle olmuyo küçüktü normaldi canım kendine stres yapma yani üzme tatlı canını 😍
prensleriminannesii Ays1616 hiç korkma ve kafana takma ben perşembe günü doğum yaptm kafası 35 cm doğdu normalinden büyük ve çok tatlı 😀
Ays1616 İçime su serptiniz özel olduğu için iyi ilgilenir zannetmiştim ama bidaha asla gitmem hayatımın travmasını yaşattı bana 1 9 yaşındayım ilk gebeliğim ve bana öyle konusması acayip sinir etti çok sağolun 38haftadayım bidaha gidicem devlet hastanesi en ıyısı dıye dusunuyorum artık
prensleriminannesii Ays1616 genetik oluyor bu durumlar babasının kafasıda büyük doktor o yüzden büyüktür demişti 😊😊