nazlizci bana göre normal geldi canım evt bende ikizlere gebeyim 32+3 günlük biri 1600 diğeri 1540 bu hafta kontrole gıttık bebeklerın ikisi de baş aşağı olmuş baya smdı dınlenıyorum ıns 35-36 bulsalar bana yeterdi bol bol dinlen canm sakın kendını iyi hissettin dıye iş felan yapma sonra ne olacağı bellı olmuyor