Merhaba kızlar birçok kişide gördüğüm bir durumu paylaşmak istiyorum sizinle. Biz 8 aydır deniyoruz fakat olmuyor detaya girip saptırmak istemiyorum ama elimizden geleni yapıyoruz kendimize iyi bakarak öyle diyeyim. Bu süreçte bizi en çok yıpratan 2 şey var biri etraftakilerin “ Takma olur olur” lafıyla başlayan nasihatler ve derdimin küçümsenmesi. Çok çok yanlış bir yaklaşım bence.Diğeri yalancı belirtiler.. Adet ile birlikte başlayan yumurtlama sürecine kadar herşey normal düşünme bile düşünmüyorum ama adete 1 hafta kala o yalancı belirtiler yok mu başlıyor tek tek. Normalde adet olmadan önce sadece sivilcem çıkar benim hani böyle ağrı yada hassasiyet olmaz. Neyse umutlanmamaya çalışıyorum e bakıyorum belirtiler var bu seferde ne olur ne olmaz diye yediğime dikkat ediyorum ağır kaldırmıyorum - ya hamileysem? Şüphesinden dolayı içim rahat etmiyor. Sonra Bi bakıyorum adetim başlamış. Cidden yorucu ve bunaltıcı olan tek şey bu. Yoksa ben de oluruna bırakır beklerim, sonra çok takıyorsun herhalde denilince çıldırıyorum halbuki konusunu dahi açmam kimseye sorarsa cevaplarım . Benim gibi olan kimler var?
Allah hepimize kolaylık versin kızlarrr🌸