16+3 hamileyim elimi karnima koydugumda oglumu hissetmeye basladim esimde hissetti allahim cok guzel bir duygu😍 zorla 1 bardak süt ictim oglum cok hareketlendi sütü sevdi heralde😍🤗 sizler kacinci hftada hissettiniz ve bebislerinizin sevdigi bir yiyecek varmi yani siz yerken hareketleniyorlarmi?