Merhaba, 2 ay sonra anca zaman buldum🌟
burda çok doğum hikayesi okudum belki benimde birilerine faydam olur diye yazmak istedim🌟
Çok rahat hamilelik geçirdim bulantım rahatsızlığım olmadı çok şükür , 36. Hafta hadi gel aman gelecek derken 38. Haftamda İzmir depremiyle yüzleştik evim çok hasar aldı had doğ oğlum derken aman bekle oğlum eşyaları alalım evimizi taşıyalım dedik.1 haftaya evimizi taşıdık kontrolümüzde doktorumuz vajinal muayane etmedi doğumu başlatmayalım diye daha önce çatı muayanem olmuştu. 40.hafta geldi çattı evimizi taşıdık biraz dinlendik o kadar harekete ne bebeğim kanala girdi ne de doğumum başladı kilosuda 3700 ü görünce doktorum suni sancıyla doğumunu başlatırım ama zaten çok yıprandın zor bir doğum olur sezaryene döneriz dedi kendisine çok güvendiğim için tamam dedim.
gelelim soğuma 11.11.20 de yatışım yapıldı doğuma girmeden bir deprem daha gördük🤦🏻♀️Ameliyattan çok korksamda girmeden bak kızım ne yaparlarsa mecbur susup çekcen bebeğin için dedim. Spinal aneztezi oldum uyuşunca başlasınlar diye parmaklarımı o doğum ekibi çok iyidi anestezi uzmanı Çok eğlenceliydi kafam dağıldı zaten ameliyat güzel geçti beklemekten sıkıldım sadece😅 saat 11.11 de oğlumu gösterdiler bembeyaz bir tosuncuk 🥰 ilk kalkışım biraz zor oldu ama baş dönmesi yaşamadım hiç sonrasında doktorum kas gevşetici fitil verdi hem tuvalete çıkarıyor hem ağrıları azaltıyor.
neler kullandım
1 gecelik yetti
depeed ten hiç memnun kalmadım sıvıyı içine çekmiyor çok zor oldu
kışın doğum yapsanız bile çok kalın şeyler almayın odalar çok sıcak ve lohusa teri diye birşeyle tanışıyorsunuz içiniz yanıyor.
sütüm geldi ama doyurmaya yetmemiş 4. Gün de çok kilo kaybettik sarılığa döndü emzirmekten vazgeçmedim hiç 5.gün lahana kaynattım göğüsüme koydum kanallarım açıldı göğüslerim şişti mama bile kullanmadan toparlandık hem göğüs yaralarına da çok güzel geliyor uzun oldu ama sürecim çok rahat geçti 3.gün ayaktaydım sormak istediğiniz şeyler olursa memnuniyetle cevaplarım