beyzanur0419 Kızlar 6+4 olduk bugün ilk defa keseyi gördük ama yolk sac kesesi oluşmamış bile henüz. Bu durumu yaşayan var mı. Haftaya tekrar çağırdı doktorum. Ama ben çok tedirginim 😔
Tazegebe1 beyzanur0419 merhaba ben 17 haftalık hamileyim hamileliğim başından beri yolk sac kesesini görmedim doktoruma sordum o da bebeği erken gördüğümüzde o keseyi görmeyiz bi problem teşkil etmez dedi şuan çok sağlıklı bebeğim sizinde içiniz rahat olsun🥰
mlkkk beyzanur0419 yolk kesesini bende burda duydum ve hala ne olduğuyla alakalı bi fikrim yok bende de direk kese gözüktü hiç demedi yolk kesesi filan 😊Haftaya kalp atışı dinlemek için çağırmıştır
beyzanur0419 Tazegebe1 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım 🙏 benimde ikinci bebeğim. Oğlumda hiç böyle şeyler yaşamadım. Aylarca korunmayıp hamile kalamadım,şimdi de böyle olunca canım sıkıldı ister istemez 😔