Elifyali cgelmas Philips avent aldm biberon 120 ml lik cam tercih ettm buyudukce degistrrm die set şeklinde almadim… Emzik de aybi marka terxih ettm cok arastrdm bu konuda… En cok tercih edilen marka bu imis… Daha kullanmadm ama safak sayiyorum… 🙏
Meriwa cgelmas çoğu kişi aldıklarını söyler ben kullanıyorum canm aventin setini aldım cok memnunum çalışan bir anneyim lansinohun süt sağma mak aldım içinden 1 biberon çıktı ama sağdığımla değil aventle içiyor oğlum daha cok seviyor canm emzik de bi damaklı bi damaksız alın biz emzikde mamajoo kullanıyoruz hepsini denedik avent serisini ultra air i %90 çocuğu tutuyor ama benimki tutmadı oioi de aldım bak bakalım
sumeyye60 cgelmas Emzik: Philips Ultra Air Biberon: Philips Avent Anti-Colic İnşallah memnun kalırız 🤰
Meriwa cgelmas internetden girin damaklı damaksız diye bakın bi anlarsınız zaten damaklı bizim dönemlerimizde kullanılan canm uçları değişik anlarsınız mamajoo damaklı bi ürün bizimki 2,5 ay almadı e bebekde eşim hadi bunuda deneyelim dedi öyle tuttu canm
Dilara1503 cgelmas anne memesine en yakın uc onun o yüzden sanırım 😊 ama mecbur kalmadıkça kullanmayın biberon meme reddi yapar