EsrSvm eda2408 Ben yapmadım canım daha 6 gün var. ELimde ovulasyon tetsi fazla olduğu için ilk onla denerim dedim :)
EsrSvm Esmayy388 Yumurtlama 10 Ocakta Çatlama 11 Ocak ta oldu. canım. Bugün 9. gün daha erken sanırım
Esmayy388 EsrSvm ben yumurtlamadan 10 gün sonra yapmıştım canım herzamanki silik gibi değildi ama istersen yap bi at buraya bakalım hayırla sağlıkla gelsinler