gamzeserenn ben çok memnun kaldım ilk gittiğimde baya uğraştı inceledi ama bebeğin pozisyonu iyi olmadığı için 2 hafta sonraya tekrar gün verdi. İkinci kez gittiğimde oğlum sağolsun üzmedi bizi açtı yüzünü 😅 ama ilkinde baya yürüdüm geldim yedim içtim ooo neler neler ama açmamıştı Bi türlü. Kısaca baya ilgili bilgili Bi doktor memnun kaldım. İki gidişinde de fotoğraf video verdi ayrıca