Edanur9601 Anneler 😊 6 haftalık hamileyim migdem çok bulanıyor 4 gündür ağzıma lokma atamıyorum canım birşey yemek istemiyor sizler bulantı için naptınız öneri verir mısınız?
Ervasevgi Edanur9601 eğer hiçbirşey yiyip içemiyorsan serum.takviyesi alman gerekir 36nci haftadayım hala mide bulantisiyla cebellesiyorum hatta oyle ki yorulduğumu hissediyorum az kaldı doğuma ama zaman geçmiyor sabret daha başındasın doktorundan ilaç işte ise yaramazsa haftada 1 2 serum taktir sıvı kaybı hem seni hem.bebegini etkiler
Mcakir Edanur9601 Ayva ve baş ucu kurtarıcısı tuzlu çubuk kraker😊 Ben 3 ay mide bulantımı böyle dindirdim👍🏻
Seymamuge 14+ oldum hâlâ geçmedi gibi ama azalma daha yeni oldu yoğurt bastırıyor bir deneyin isterseniz belki iyi gelir
Bilge44 aya doğru yavaş yavaş geçiyor. Ömrümün sonuna kadar kapı dışarı çıkamayacağımı sandım ilk hamileliğim kimseden de böyle bir şey duymamıştım. Güzel koku yemek kokusu sokak kokusu her şey mi kokar mide bulandırır. Üç ay bebek sizden besleniyor korkmayın 🥰doktor ilaç önerirse alın ben almamıştım. Mandalina koklardım beni rahatlatırdı az da olsa. Geçer bu günler korkmayın biraz sabır 🥰♥️
Bilge44 Edanur9601 Bebek için endişe etmeyin. Ben simit poğaça kraker haşlanmış makarna sırayla bunları yiyordum o da fenalık geçirerek. Eşim pandemiden dolayı kızıyordu doktora da götürmüyordu. Ama eğer kraker bir yudum su olsun geçmezse midenizden o zaman bebek için olmasa da size sorun olur. Sıfır lokma ise doktorlar serum yazabiliyor. Bir arkadaşım serum alıyordu sıvı kaybı olunca. Ama bebeğiniz sizin kendi depolarınızı kullanıyor 3 ay onun için endişe duymayın 🤰🏻🥰
momteacher Edanur9601 canım hormonlardan dolayı olan bişe olduğu için bi çare yok valla yada ben bulamadım, 2gebeliğimde de sonuna kadar yaşadım, şimdi 35.haftadayım hala devam, iştahım pek yok ama zorla yemeye çalışıyom
Smy238 Edanur9601 valla geçmiyor dört aylık oldum daha yeni kustum Allah sabır versin 🥺🥺 yemek yiyemiyorum