kader_ozol Merimex ay o mide yanması yok muğğ🤦🏻♀️ Rennie duo şurup içebilirsin anında rahatlatıyor mideyi🙋🏼♀️
BirEn kader_ozol her zaman bir hedef koyuyormusunuz siz de 😂 99 hedefti 79 oldu şimdi 30.hafta hedef 😂😂😂 hedefe ulaştıkça mutlu oluyoruz 🎈
kader_ozol Msydn6 maşallah 🧿 İki tane paşa yetiştireceksin demek 😊 kucagımıza alalım inşallah sag salim🥰
minisinannesiiii kader_ozol 27+3 olduk erkek olcak Allah herkese sağ salim kucağına almayi nasip etsin 🤲❤
cansugrn kader_ozol 26+1deyiz oğlum olcak insallah😊💙 iyi geciyo arada bel agrilari özellikle is temizlik yapinca geceleri agiz kurulugu wc böyle geciyo🙂
umudum321 27 haftadayiz bizde kan deyerlerim hep düşük onun haricinde bı sıkıntımız yok çok şükür oda duzelse çok kötü ya 😏
Minigim20 umudum321 benim de kan değerlerim hep düşük ilaçlar dışında ekstra bı şey yapıyor musun canım yükselmesi için