Ya kızlar benim kullandığım bir ilaç var 12. Haftadan beri şu an 35 haftadayım doktor bana 36. Haftaya kadar kullanacaksın dedi sorum şu ki 35 haftam bitip 36 olduğum gün mü ilacı bırakacam yoksa 36 hafta bitip 37 olduğum gün mü bırakcam kafam da çözemedim doktora sor dieceksiniz ama kontrole iki hafta var belki yardımcı olursunuz bana :)