Alerjik astımım var ve şu 4 gündür acayip sıkışıyorum.Symbicort kullanıyodum hamilelikten önce ama şimdi korkuyorum. Bazı doktorlar kullan bazı doktorlar kullanma diyo o kadar ikilemdeyim ki anlatamam. Aynı durumda olan var mı? Kara turp bal yaptım, keçiboynuzu pekmezi içtim ama fayda etmiyo. Nefessiz kalırsam da bebeğe sorun yaşatacak. İlacı kullanırsam da. O kadar modumdan düştüm ki kaç gündür. 16. Haftadayım bu arada.