Ben size bir durum anlatmak istiyorum ümitsizliğinizi gidermek için . Yıllardır hastanede tedavi gören bir insanım Akdeniz anemisi , tiroit , şeker , kalp vs. Mart ayından evlendim fakat covidden dolayı düğünüm Ağustos ayının ilk haftasında oldu. Ben yeni üniversite bitirdim 23 yaşındayım eşimde askeri personel ve doğal olarak ailemizden uzakta yaşıyoruz ben her zaman bebek konusu açıldığında erken erken zaten benim tedavisiz çok zor olur mümkün değil çünkü hormon bozukluğum var diye konuşan bir insandım eşim 28 yaşında ve yaşı gereği olsa gerek çok istiyordu Ekim ayında regl olmama bir gün varken korunmasız bi ilişkimiz oldu hani derler ya regl gününüzden önce hamile kalınmaz diye yani bütün ters durumlara karşı şuan 13 haftalık hamileyim . Eğer ben hiç bir tedavi görmeden hamile kaldıysam eğer sizin bir sağlık sorununuz yok ise Rabbim nasip edecekse sizde kalırsınız merak etmeyin . Ümitsizlik yapmayın ve takıntı haline getirmeyin derim Önce Allah’ın takdirine bırakın daha sonra bi sağlık kurumuna gidin ve hamile kalmadığınızı anlatın belkide bir sorununuz ve ya eşinizde bir sorun da olabilir .