Gizemmm3547 bsrsl_2016 bende 6+3 haftalık hamileyim canım bende çok baş ağrısı oluyo sen de de oluyo mu canım
Aysehatun bsrsl_2016 zamanla azalıyor ilerleyen haftalarda 12,13.haftaya gecince hafifler biraz daha canım
AiA İlk aylar halsizlik ve uyku 💤 sonra geçiyor . Bn 19 haftalığım bir buçuk aydır halsizliğim Yok . Geçecek 😊
bsrsl_2016 AiA inşallah canım kolumu kaldıramıyorum şuan o kadar koyuyor ki 😔 bi an önce geçsedr rahatlasam ..😔😔
bsrsl_2016 anne_adayiii hayır ben daha hiç hissetmedim kalp atışını sen nasl hisseiyorsn o kadar belirgin mi ?
bsrsl_2016 Gizemmm3547 baş ağrım yok çok şükür. Halszlik aşırı işte yataktak kalkıyorum salona koltuğuma atıyorum kendimi.. bulantı var bide ne yesem ağzımda gibi bir his iğrenç.. hasta gibi dolanıyorum eşimde rahatsız böyle dolaşmamdan 😔
anne_adayiii bsrsl_2016 hayir bizde bebek görünmedi henüz 😐 o yüzden merak ettim sizde göründümü veya kalp atışı duydunuz mu doktora gittiğinizde
Rumif bsrsl_2016 6+3 bende biraz halsizim yorgunluk var kalp atışı için doktor bisey dedimi duydunuz mu ultrason da
Gizemmm3547 bsrsl_2016 süt çok iyi veya çubuk kraker ve leblebi çok iyi bulantıya dene istersen evet eşler öyle 😒
bsrsl_2016 anne_adayiii ay benim kafa gtti kalp atışını duydun mu deyince bian içinde hissyomsn anlamında sandm şaşrdım canımm kusura bakma 😌7 haziranda gitcez nasipse kalp Atışları için ❤
esrmhmt Ya ben şuan 16 dayım ama inan o günleri hatırlıyorum hiç uyanamıyordum ve her iki saate uykum vardı inan evimi temizlemedim bir süre yani 1 saat iş yapsam ölüyordum 11/12 gibi sona eriyor. Sende uyu yat napıcaksın😆