Merhaba nifty testi hata veriyomus doktorum doğum anında olumsuz yanılma yasadigini artık devlette dahi yapilabildigini söyledi.Bize Amerika ya giden verifi testi önerildi ikiz gebeyim 3 başarısız tüp denemem vardı bu sebeple yaptırmak istedik.Cok şükür sonucumuz temiz çıktı ama beklemek çok stresli ve zor oluyo gerçekten.