Kızlar dün kontrolüm vardı.. Devlet hastanesine gitmiştim doktor istersen yatış yapabilirim dedi ve bebeğin kilosu da ultrasonda biraz az çıktı 🤷🏼♀️ emin olamadım özele gittim orda da bir tane doktorum vardı.. Özelde ki doktor çok korkulacak bişey yok bebeğin kilosu da gayet iyi dedi takip edelim yatışa gerek yok dedi bol su ve havuç suyu iç dedi..biri yatış derken diğeri biye bu kadar rahattı anlamadım 🤦🏻 Benim gibi suyu azalan var mı? Yapılan her hangi bir yöntemle su çoğalıyor mu?