Fatmakaraskmn 9+3 de tahmin yürtmek mümkün kızlar çok mu erken sizce daha oluşmamıştır organları diye düşünüyorum ?
Zeynepkilic Fatmakaraskmn 9+4 ultrason fotosu var bendede ama simdi 12+4 uz daha gitmedim doktora cinsiyeti belli olurmu bilmiyorum 😊 ama benim ki 9+4 ken tahminde bulunuyorlardi cevremdekiler 😍
Ayskem Rabismomm4 teşekkür ederim canım doktor da erkek demişti bi sonrası kontrolümde 100/100 mü diye sorucam😂
Tugcelove Ayskem kız 🌸 o önde ki cikiklik düz olursa kız 45 derecelik acılı olunca erkek oluyor. Bide göğüs ucu renginizde olduğundan esmerler se buda kız oluyor
Zeynepkilic Ayskem kaç haftalikken ogrendiniz cinsiyetini 🥰 12 hafta 4 günlük olduk bizde ama daha doktora gitmedim 🤭
Ayskem Zeynepkilic benimde ilk bilmem mi o heyecanı hala bile emin olamıyorum ya erkek değilde kızsa felan diye düşünmeden edemiyorum 😂
Elifaltun Ayskem benimde iki oglum var buna doktor kiz dedi bende korkiyorum ya erkek cikarsa diye gerci bacak arasi gayet ne gorundu inslh kiz olarak kalir🤲
Bahardali [url=https://hizliresim.com/ntXHI1][img] [url=https://hizliresim.com/jzSAbh] [url=https://hizliresim.com/aUFhUr] [url=https://hizliresim.com/JTWRkS] [url=https://hizliresim.com/CxOEW5] [url=https://hizliresim.com/Zx1MXm] [url=https://hizliresim.com/EkaySG] Buraya da atayım 12+3 de detaylı renkli ultrasonda peritanolog kız dedi. 2 gündür normal kadın doğumcu kesinlikle erkek diyor Gulsen4224 anam sen ilk erkek dedin sonra kız dedin bir sürü foto koydum anam Allah rızası için 😁
Bahardali Bu arada görmeyen varsa 12. Haftada renkli detaylıda bebek böyle gözüküyor merak eden varsa