Kızlar merhaba 30+2 günlük hamileyim malum havalardan pandemiden dolayı dışarı pek çıkamıyoruz.E yürüş yapmakta çok faydalı yürümemiz lazım yürüyüşü evde koşu bandında yapsak bi sakıncası olur mu aceba kendi doktoruma soracağım fakat daha kontrole 2 haftam var