8.haftada aşırı bulantı ve kusmam oldu her gece neredeyse hastaneye gidiyorduk.Kusmayı artık vücudum alışkanlık haline getirdi.1haftada 4 kilo verdim.Vücudum artık yağ yakmaya başlamış.Halsizlıkten artık ayağa kalkmaz oldum.En son hastaneye yatırıldım.Tedavi oldum allah şükür şuan bebeğim ve ben iyiyim.Kendime boş yere eziyet etmişim bi an önce doktorunuza gidin bence