DefneOzturk Merhaba sevgili Anneler💞 Jinekologum prolaktin için kan ver dedi şimdiye kadar hiç boyle tahlil yaptırmadım anlamı nedir ? Siz daha iyi bilirsiniz diye buraya sormaya karar verdim şimdiden Teşekkürler :)
Mutlubirannee DefneOzturk Süt hormonu canım. Benim çok yüksek çıkmıştı adet düzensizliği yapmıştı ve gebe kalamıyordum. Ama kendiliğinden geçti ve hamile kaldım tedavide görmedim
Mommmyyy DefneOzturk benim de hep yüksek çıkıyordu bazı kişilerde engel olabiliyor gebeliğe ben de öyle sorun olmadı
DefneOzturk 34_21_23 Teşekkürler. Demek ki doğru doktoru bulmuşum. Şimdiye kadar okadar çok Doktor gezdim ki kimse bana bu testleri yap demedi.
DefneOzturk Mutlubirannee benim adetim 45-50 gün geçikme yapıyor. Ama eski doktorum da biliyordu geçikme olduğunu Çocuk istediğimi ama hiç boyle testler saldırmadı. :)
Nuray23 Sut hormonu canim. Yuksekse adet duzensizligi ve cocuk olmasinda biraz geciktiriyor. Ben adet duzensizligi icin gitmistim. Ilaci kullandim ertesi ay hamile kaldim👍😊😊
DefneOzturk Mommmyyy Bu hiç bi doktorun aklına gelmez mi ya… 1 yıldır araştırıyorum ve şimdi doktoru değiştirince ozaman doktorum dedi yaptır bu testleri
Bilge44 Prolaktin çok önemli gebe kalmakta benim de yüksekti doktorumun tedavisi ile hamile kaldım doğal yollarla. Eğer prolaktin yüksek çıkarsa yumurta büyümüyor ve adet düzensizliği oluyor. Prolaktini düşürmeden gebe kalmak için başka tedavi denemeyin yumurta geliştirme vs. Tecrübeliyim inanın eğer kadın doğum uzmanı prolaktin takibi yapmazsa Endokrin bölümüne gidin
DefneOzturk Bilge44 1 yıldır uğraşıyoruz birde adetim düzensiz.. ve şimdiye kadar eski doktorum bu testleri yaptırmadı. şimdi değiştirdiğim doktor dedi prolaktin yaptır bakalım ne var birşey yüksek çıkarsa tedavi olacaksın.
Bilge44 DefneOzturk Inanın çok önemli en son bir profesöre gittim 10un altına çekelim bu değeri dedi. Bir ilaç verdi haftada yarim tane içiyordum içinde 2 hap vardı 4e bölüp 1 ayda bitirdim önce 12 ye sonra 5 e düştü değerim. Sonra yumurta takvimine göre ilişki olsun dedi gerçekten de hamile kaldım öyle. Bunda önce boşu boşuna klomen yok çatlama iğnesi..🤦🏻♀️prolaktini yüksek olan kişiye bunlar fayda etmiyor maalesef
DefneOzturk Bilge44 2 gün sonra sonuçlar çıkıcak :)) resmen kızıyorum şimdi ya :) bunlar nasıl Doktor her seferinde hiç birşeyin yok diyordu.:)
Bilge44 DefneOzturk Gerçekten prolaktin yüksekliğini önemsemeyen doktorlara çok kızıyorum ben de. Hadi bekarken neyse arada adet gecikmesi ile giderdim prolaktin yüksek deyip geçerlerdi. Ama insanlar evlenmiş çocuk istiyor hormon sonuçlarına bakmadan yumurta gelişsin klomen çatlatma iğnesi. Hormon çok önemli eğer kadın doğumcu bir tedavi önermiyorsa mutlaka endokrine görünün🥰👍🏻
Mumsyyy Benimde yuksekti prolaktin degerim, haftada 2 tane icecegim bir hap verdi doktor, hemen hamile kaldim o ay, tedavisi basit bir sey bir hapla hallediliyor
DefneOzturk Mumsyyy heyencan bastı ya.. başka sorun çıkmaz inşallah. Tedaviyi gorur ve güzel sonuçlar alırım….
Bilge44 Tek sorun prolaktin ise inanın düşünce değer hemen hamile kalıyorsunuz zaman kaybetmeyin düşürün prolaktini tâbi bir kere yüksek çıktı filansa bilmem. Benim yıllardır prolaktin hep yüksek çıkardı. Kimse üstünde durmadı taa ki bu doktorum bir tame ilaçla çözüm bulana kadar. Allah kolaylık versin inşallah güzel haberler alırsınız 🥰