Kızlar merhaba,
Şu beşik konusu kafama takılıyor çok. Ben aslında ahşap beşik istiyorum kademeli ve anne yanı olabilenlerden ölçüsü ise 60×120cm diyor. Yani bana biraz ufak geldi açıkcası. Bi de en az 3 yaşına kadar kullansın istiyorum sürekli yatak değiştirmek istemiyorum. Sizce bi bebek 3 yaşına kadar sığar mı o beşiğe ya da bu ahşap beşiklerin daha büyüğü var mı ? Park yataklar sanırım 70×110 civarı ama onların da görüntüsü pek hoşuma gitmiyor 😞