ipekk96 herşeyin azı zarar olduğu kadar çoğuda zarar. İlaç , test gibi şeyleri burda bizlere sormayın. Kendi sağlığınız ve bebişin sağlığı için. Direk doktorunuzla görüşün. Sizin için gerekli olanı biz bilemeyiz.
Ben gebeliğimin ilk haftalarında kullanmaya başladım. Doktorum verdi doğuma kadar kullan dedi. Ama size gidin şunu alın kullanın diyemem. Doktorunuza danışın.