Kızlar 37 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar hiç ödem sorunu olmamıştı. Tansiyonum da sürekli düşüktü doktorum hep tuzlu ye diyordu. Dünden bugüne ne oldu anlamadım ellerim ve ayaklarım acayip bi şekilde şişti. Ayaklarımın üstüne bastığımda çok fena sızlıyor. Önerisi olan var mı nasıl geçer 😔🤔