Kızlar 34. Haftamdayım. Midem artık sindirmiyor da eskisi gibi. Felaket bir şekilde midem yanıyor sanki alev var orada. Gaviscon süt falan hıc bır ıse yaramıyor. Boğazımın orda takılı bısey var sanki. Mide ekşimesi de beraberinde tabi. O kadar yoruyor ki beni bütün gün. Ne kahvaltı yapabildim ne bişey yiyebildim.