Ght Kızlar sabah uyandigmdan beri karnımda adet agrisi gibi bir ağrı var hiç olmazdı gazdır belki diye bekliyorum ama doktoruma bildirmeliyi miyim yoksa normal mi bu ağrılar?
Prensesinannesi26 Ght 36+1 im benimde öyle sabahtan beri karnım ağrıyordu geçti o ama dünden beri de baldirlarimda aşağı bölgemde ağrı var adet olacakmisim gibi
7Mayyyyy Ght 36+5günlük hamileyim sabah kontrole geldik nst de ağrı çıktı doktor yatış verdi serum taktılar ağrı geçmezse sezeryana alınıcam.
merve_ayaz9614 Ght bizde 36+2 yiz gece nefesim kesildi bebeğin hareketlerinden uyuyamadım ilk defa oldu böyle sancı desen sancı değil kaburgalarım ağrıdı sabah ta tuvalete çıktım afedersiniz ishal olmuşum acaba doğum cok mu yakın ? Bide midem aşırı bulandı
Snglkya Ght bende 36+1 cok ağrı oluyor gece özellikle uyutmuyor sağ ayakta ağrı oluyor karında sancı oluyor
Ght Prensesinannesi26 acaba gaz mi oluyor anlamadım vajina ağrısı normal yaa o bende de oluyor çok değil ama sizin bebeğiniz doğum pozisyonuna geçtiyse ondandir benimki dönmedi daha.
Ght 7Mayyyyy canım adet ağrısı gibi miydi senin de yoksa hissetmeden mi gittin?İnşallah birazcık daha bekler bebişin 🤲
Prensesinannesi26 Ght doğum pozisyonuna geçip geçmediğini bilmiyorum haftaya çatı kontrolum var orda belli olacak bakalım
Prensesinannesi26 Snglkya bende geceleri uyuamıyorum birde bacak damarlarimin bazılarında hafif morluklar oluştu :/ uykuda bi yerden biyere dönmek çok zorlasti
zynb_ozkn Ght 36+6 dayım bende doktorum artık gün sancıların sıklaşır dedi ama çok olursa biraz beklediğinde geçmezse hemen gel dedi benim akşamları oluyor adet gibi belimden giriyor karnıma doğru vuruyor ama duruyor
Ght zynb_ozkn evet öyle oldu geçti şimdi biraz.2 saat kadar sürdü ama.persembe doktora gideceğim bakalım sorarm bı.