aysel1520 Kızlar bu sabah doğum yaptım bebeğim emiyor ama sütüm yok bebeğim uyuyor hep ne yapmalıyım 😔😔😔
SemraErkann aysel1520 sezeryan iseniz biraz zor canım sürekli uyuyorsa sarılık başlangıcı olabilir aç kaldığı icin tenine ten rengine aman dikkat ediniz sarımsı olmasın tem rengi ki hastane de iseniz sürekli uyuduğunu hemşirelere belirtiniz sürekli gelip gidip bakarlar bebeğe hemde canım gelmeyince gelmiyor stresten ımdan bundan kişiden kişiye değişiyor aç kalmasın en azından hem emzırın hemde mamaya başlayın bir an önce srılık olmasın en azından dikkat edin mamaya başlayın hem karnı doysun hemde göğsünü verin mamadan sonra ceksin geçmiş olsun🙏🏻
kbrtncr aysel1520 söylenenleri söyleyeyim inşallah işine yarar Sağma makinası var ise sağmaya çalış çoğaltıyor İlk 48 saat süt gelmezse bile bebek aç olmuyormuş Bir saatte bir bebeği göğsüne koy içmeye çalışsın o uyaracakki süt gelsin Humananın çayı çar süt arttırıcı etkisi olduğunu söylüyorlar İnşallah mama vermeden sütün gelir eğer sütün hala gelmez mecbur manaya geçersen sakın biberondan verme yoksa tekrar seni emmeye bilir Ve son olarak alacağın mama şeker katkısız olsun sma vb gibi doktoruna danış Allah yardımcın olsun
Ipekokanliya aysel1520 sağma makinesi al manuel olabilir iyice süt gelmese de sağ onla süt kanallarin açılsın. Rezene çayı al iç düzenli olarak . Ama dediğin gibi devamlı sağ kanallar açılsın bende 22 gün önce doğum yaptım .bilgim yoktu bebeğinde sarılık başlangıcı oldu allahtan 3 güne geçti bizim ki . Bu şekilde yaptım geldi sutum bebegin çok aç kalmasın az az mama verebilirsin . Çok ac kalırsa sarilik olur
Sunu Canım kaynar suya bi havlu at ve sıcakken onu göğsüne sar, sıcak su hemen süt kanallarını dolduracaktır inşallah. Benim öyle gelmişti sütüm
burcutet Herşeyden önce moralinizi yüksek tutun ve sütünüzün geleceğine inanın. Hastaneden çıkmadan sarılık ölçümü yaparlar, belki bir kaç gün mama takviyesi yapmanız gerekebilir ama önce emzirin sonra mama verin her defasında.
kbrtncr GulerDoganAslan kaşıkla , şırıngalarda veren var ama onuda vermeyin diyorlar direk ufak bir çay kaşığı kadar kaşıkla
gigi aysel1520 canım bebeğin sarılık büyük ihtimal sağma makinen varsa sağ sıcak duşa gir bol su iç ama çok iç
Damlazuhal aysel1520 sarılık olabilir bebeğin hemşirelere söyle canım hep uyuduğunu. Galactago süt arttırıcı damla öneriyor benim doktorum. Aldır istersen eşine eczaneden
Obsesifk aysel1520 moralini hiç bozma bol bol su iç sürekli emzir humana çayı al eczaneden oda iyi geliyor bol bol yeşillik ye dereotu semizotu falan ama en önemlisi moral onun midesi daha küçücük bi yudum gelse bi yuduma doyar benimde öyleydi şimdi gayet iyi
deletedmom507 aysel1520 canım göğüslerini yıka sıcak suyla faydası olacaktır sıcak havlu da işe yarayabilir
Obsesifk aysel1520 ayrıca iphone kullanıyorsan happykids uygulamasını yükleyebilirsin orda forumda hep bu konular konuşuluyor doğum sonrası andoridsede burdan girebilirsin. https://forum.mutlubebekleriz.com 🙂
Esrglr aysel1520 hep uyuyorsa sarılık başlangıcı olluyo. Benim de sütüm fazla gelmedi hep uyuyodu meğer sarışık olmuş. Hemen yatış yapıldı. Aç kalmasın mama ver.emmiyosa sağmaya çalış. 1 haftaya sütün geliyo zaten. Geçmiş olsun.
Gizemmmm aysel1520 hemen gelmemesi normal canim .ama sakın emzirmeye calismaktan vazgecme. Benim de 3.gün geldi sütüm .eczaneden Humana çayi aldik cok iyi geldi mutlaka dene sen de. Moral bozmak yok bebisler ilk zamanlar cok uyuyo biz de zorla uyandirip emzirmeye calistik. Süt olmamasina ragmen hep emzirmeye calistim ve sonunda geldi süt💕
Knber aysel1520 Can'ım bol emzir Bebek aç diye sakım mama vermeye kalkma Bebek emdikçe gelir o süt rezene çayı iç bol bol su iç baktın hiç gelmiyor eczanede galacakto tam yazamamış olabilirim o damladan al Can'ım çok faydasını görürsün
Elifim aysel1520 şerbet süt yaparmış bizde doğum yapana kuru beyaz üzüm kompostosu yaparız ama bana en çok köy sütü sıcak sıcak içtiğimde süt yapardı