Leylaumut Kızlar 15+4 oldum bulantılarım bayagı azaldı ama koku hassasiyeti gecmiyor hiçbişy yiyemiyorum ayakta duramıyorum ne zaman gecer acaba😔
birprensesvebirprensannesi Leylaumut O kadar kötü olmasamda bende de koku hassasiyeti aşırı ya 🤦 Haftamız aynı canım. Koku hassasiyeti pek geçecek birşey değil gebelikte ama bu kadar ağır olmaz merak etme zamanla hafifler
Rabianida Leylaumut inanki canım bende aynı durumdaydım koku hassasiyetimden dolayı ölüp ölüp dirildim 16+3 teyim çok şükür çok azaldı az daha sabret geçer inşlh gerçi bünyeden bünyeye değişiyor ama yinede ben çok iyiyim bil istedim😉😉