@7#12693800 canm valla bendede mantar var çocukken çok antibiyotik kullanmısım o tetıklediğini söyledi doktorlar eşime o kadar test yaptılar eşimde herhangi birşey yok çok kaşıntı şişlik ve beyaz peynir gibi akıntı oluyor ne oturabılıyom ne yatabılıyorum suyun içine sirke katıp oturuyorum o biraz rahatlatıyor ilaçlardan bile fayda görmüyorum bazen şuan gebeyim normalde gebeyken daha çok artarmış çok şükür fazla olmuyor ama olduğu zamanda maf oluyorum kadınlık zor yaa