uraluygar Kizlar camlica hisar hastanesi ve Cengelkoy medivia hastanesinde sezeryan dogum yapan var mi acaba? Bana odalari ve hastane hakkinda bilgi verirmisiniz? Ben ozel klinige gidicem de dogum icin bu hastanelerle anlasması varmis doktorun.
edanuur uraluygar Kuzenim doğumunu orda yaptı canisi gayet memnun kalmıştı bana önerdi bende sana önereyim
pia34 uraluygar Medivia’da Serpil Hanım çok iyi bi doktormuş. Sadece hastane odaları küçük diye biliyorum. 2 tane de özel odası var onlar büyük ama dolu olursa küçük odaya kalırsınız. Sırf o yüzden Çamlıca Hisar’a mı gitsem diye düşünüyorum ben de. Orada da Tuba Hanım’dan çok memnun kaldı işyerindeki 2 arkadaşım. Eşleri orada doğurdu geçen yıl. Odaları da ferahmış. Ben de çok kararsızım.
Mervenzeee uraluygar Çamlıca hisarda doğum yaptım gayet memnundum odası yemekleri gayet güzel ve temizdi tavsiye ederim
Havvaozgur uraluygar bende oraya gidiyorum canim yasemin hanıma hisarı düşünüyorum çevremdekiler memnun kalmış ama normal düşünüyorum ben doğum fiyatları hakkında bilgim yok senin varmı canim
uraluygar Havvaozgur bende yasemin hanima gidecegim daha onceden taniyorum onu ilk dogumum cakmak erdemde olmustu yasemin hoca yan odadaydi ben baska doktora gidiyordum :) ben zorunlu sezeryan olucam hisar icin 2750 demislerdi bana ama bilemiyorum daha haftaya ilk kez gidicem ozaman konusucam
uraluygar pia34 ben doktor aramiyorum klinikte doktorum var ama anlasmali oldugu hastaneler buralar bende kararsiz kaldim hastane konusunda :/
pia34 uraluygar bence medivia’ya gidin. yenidoğan bebek yoğun bakımı bebek hemşireleri falan çok iyi. ben bir de şikayetlere baktım. bütün hastanelerde şikayet var evet ama hisar Hastanesi’nde baya fazla ve hepsi sağlıkla ilgili şeyler. mediviadakiler genelde iletişim ve organizasyon sıkıntısı. bu açıdan medivia bence. hastanenin dış görünüşü odalar falan sağlığın yanında daha önemsiz kalıyor.
Mervenzeee Mervenzeee doktorum umut hanımdı inanın beni aşırı teşvik etti doğum esnasında normal doğum yaptım bende.
uraluygar Mervenzeee odaları nasıl peki? Kucuk mu ferah mı? Temiz mi? Biraz titiz davraniyorum hastane konusunda cunku ilk dogumumda ozelde oldu benim ama odalar rezaletti malesef ki paramla rezil olmustum 2.5 sene once
Mervenzeee uraluygar ben gayet temiz buldum odaları ve ferah aynı zamanda temizlik konusunda da sürekli temizlikçi abla gelio odaya paspas atıyordu banyoya bakıyordu o şekilde . Ve şimdi biraz yeniliğe gittiler muhtemelen daha iyi olmuştur herşey
uraluygar Mervenzeee Tesekkur ederim aradim sordum gidip odalari gorebiliyormusuz, en yakin zamanda gidip bakacagim hastaneye :)