Semire Bugun doktora gittim 6+2 haftalık olduk ama bebeğin kalbi atmıyor doktor haftaya bir daha gel dedi ama geçen hafta da 6. Haftada atar demişti cok moralim bozuldu böyle bir durum yaşayan var mı aranızda
bus91 Semire canım panik yapma doktorun zaten söylemesi gerek 6 cok erken 7 haftadan sonra duyuluyor kalp atışı ki ben 9. Haftada duydum kese yerındeyse kana falan yoksa sıkıntı yok ferah ol
Neslihanbew Semire benimde o hafta atmamıştı cnm korkma hatta 7 de gittiğimde ekranda görüyorum ama dinletmeyelim yeni oluşuyor dedi 10 da gittiğimde duymuştum çok şükür
Seyda6565 Semire benim 7+5de duyuldu merak etmeyin sizinde 7 de duyulur allahın izni ile sıkmayın canınızı
inciclk0228 Semire bende 6+6 da gittim benimde atmıyor haftaya tekrar gideceğim geç döllenme olabilir dedi 😞 benimde moralim çok bozuldu ama stres yapmayalım bebek için sabırla bekleyelim Allah’ın izniyle hiç birleyen olmaz 🤲🏻
Syma-ma Semire ben ilk sağlık ocağına gittim bana 7. Haftadan önce doktora gitme daha çok küçük dedi bekledim 7. Hafta da gittim dinledik kalp atışını . Çok sık doktora gidip kendinizi de strese sokuyosunuz bişey mi oldu diye her şeyin bı zamani var korkmayın.
Beyzan Semire kalp atışını ben 7 de duydum canım sen erken gitmişsin belki ki burda geç döllenme olup 8. Haftads kalp atışı duyan bile var içini ferah tut
Happylif3 Semire 7.haftada dinleniyor. Bu yeni annelerde moral bozacak ne çok şey buluyor. 9 ay nasıl geçecek sizlere acaba