diazepambu Kızlar doğum için çok kararsızım. İki hastanenin doktorları hemen hemen aynı kalitede, ikisinde de muayene oldum. Fakat doğum için karar veremiyorum. Fikirleriniz nelerdir?
Betus344 diazepambu fiyat olarak emsey daha yüksek ama emseyde nasıl kendi doktorun gecede doğuma gırıyormu ama medıpolde kim nobetcıyse o gırıyo gece ona göre karar verın bence ben medipole gıdıyorum
Minneg diazepambu bence adatıp tuba tarhan doktoru tavsiye ederim, gece bile olsa gelebiliyor ve çok kibar çok tatlış bir doktor kendimi çok iyi hissediyorum tuba hanımda:))
diazepambu Minneg Gerçekten mi? Benim de istediğim takipli olduğum doktorun doğumu yaptırması. Hastaneyle ilgili bilginiz var mı peki doğum süreciyle alakalı olarak?
Betus344 diazepambu medipolde öyle hangisi size daha cok yattıysa orayı tercıh edın o zaman ben emseyi beğeniyorum ama cok yuksek fıyatları medıpol daha cok bana yakın oldugu ıcın medıpolu tercıh ettm
diazepambu Minneg gece geliyor dediniz ya doktor için o zaman doğum ne zaman olursa girebilir diye anladım. Genel olarak hastaneden doğum için memnun kalınıyor mu doktor dışındaki şartları kastetmiştim. Fiyat, hijyen, ilgi alaka vs
Minneg diazepambu evet kaç olursa olsun geliyor, tuba hanim o kadar dolu ve yoğun ki randevu almak bile zor. Hastane çok güzel çok temiz ilgili alakalılar bende tavsiye üzerine gitmiştim. Kesinlikle gidin pişman olmayacaksınız
diazepambu Minneg Bir sonraki kontrolüme gideceğim o zaman kesinlikle 😊Doğum ücretiyle ilgili bilginiz var mı?
Seyda652 Minneg bende adatıp hastahanesine gidyorum kurtköyde inan ilker arıkana ilgili bi doktor bi sıkıntım oldugunda mesaj atıyorum ve hemen geri dönüş yapıyo siz muayene ücreti ne kadar veriyosunz
C-z-M-d Minneg bende adatıp hastanesinde doğum yapacağım. Eşler doğuma girebiliyor mu? Bilginiz var mı?
Minneg diazepambu henüz yok:(( ben kesin Allah nasip ederse tuba hanımda doğum yapmak istediğim için hiç fiyat almadım