Ya kızlar biliyorum yeri daraldı hareketleri azaldı ama daha bi kaç gün öncesine kadar kıpır kıpır olan tekmesiyle canımı acıtan çocuk gitti resmen 2. hamileliğim ilk oğlumda son haftamda illaki bi tekme atardı canımı acıtırdı ama şu son kaç gündür hareketlerini sık hissetmiyorum vurmuyo çok çok yavaş bi hareketlenme oluyo fazlası yok endişelenmedim değil gözüme çok batıyo bu durum Cuma gününe kadar kendi gelmezse yatışım var zaten bebek kanalda normal doğumu bekliyoruz yine ama bu haftada çok az hareket hisseden var mı ?