Tecrübeli anneler yanıtlarsa sevinirim. Bebek bezi yorumları okudum sleepy kullanmaya karar verdim ve 2 numarasından 210 lu almıştım. 1 numara ne kadar kullanır bilemediğim için onu aldım ama 2 numaraya da küçük diyorlar. Şimdi 1 numarasının bio natural olanından almak istiyorum ama kaçlı almalıyım bilemedim çok alırım artar diye tedirgin oldum size danışmak istedim 🙏🏻