OzgeSahin2 Kizlar 37 - 38. haftaya geldigimde dogumum olsun istiyorum ama sezeryan olmadan normal bunun icin ne yapabilirim?.Tabiki Allah bilir yavrularimizin ne zaman gelecegini 31 +2 Haftaligim bilgileriniz varsa yazar misiniz.:)
sumeyye60 OzgeSahin2 Yürüyüş yapın, hurma-ananas yiyin, squat yapın, ahududu çayı için, pilates yapın. Artık daha da gelmezse yapacak bir şey yok nasip kısmet 😄
sumeyye60 OzgeSahin2 Erken doğum riskiniz varsa doktor söyler yürüyüşten pilatesten zarar gelmez 🤗 YouTube’da normal doğumu kolaylaştırıcı egzersiz videoları var. Ben en başından beri ara sıra yapıyorum. 30. haftadayım 🤰
Ozlemtuncay Ağrılarım o kadar arttı ki geceleri uyuyamıyorum bel ağrısına alışmıştım şimdi de kalça ağrısı başladı ne sağ tarafa ne sol tarafa yatamıyorum bende artık doğurmak istiyorum 34 haftalık gebeyim
tuubshh Valla istediğini yap gelmeyince gelmiyor ilk doğumum 37+6 da geldi ikinciye hamielyim herşeyi yaptım ilişki hariç 😥 ama gelmeyince gelmiyor 39+5 iki gün içinde kendi gelmezse perşembe günü yatışım yapılacak hakkınızda hayırlısı olsun
Oyagunaydin OzgeSahin2 38 im 39 a gün sayıyorum hurma yiyorum ama hiç tık yok 😁 bebekler kendi belirliyor bence hiç kasma 😊
tuubshh Oms nasıl yapacam nr yapacam inan bilmiyorum 🤷♀️ İlişkiden de korkuyorum ya bişey olursa die
Dzeyy OzgeSahin2 erken gelmesi için lütfen sakın bişey yapma bırak bebişin ne zaman istersr nr zaman hazır olursa ozaman gelsin 40 haftay kadar bebişler gelişimini anne karnında devam ettiriyo
Trknavci OzgeSahin2 doğduğunda da keşke biraz daha kalsaydı karnımda diyeceksiniz🙂bütün hayatınız bianda değişiyor sonuçta herşeyin hayırlısını dileyin Allah yardımcınız olsun sağlıkla gelsin bebeğiniz🤲
tatlicianne OzgeSahin2 evet son zamanlar zor oluyor ama anne karnında 1 günün bile önemi büyük ilk çocuğum 38+2 de doğdu emme refleksi güçlü değildi yorulup uyuyordu sarılık oldu ikinci bebeğim 39+5 te doğduğu an vakum gibi emmeye başladı 🙈😅sarılık olmadı herşeyin hayırlısı 🥰
Oms tuubshh olmaz allahin izniyle zaten sknti olsa doktorun söylerdi ve zaten dogum icin istiyosun daha kötü ne olabilir ki 😂 vallah erkek sonucta nefsi zayif 😅