Momkra Merhaba güzel anneler benim 2. Gebeligim 7 yaşında oğlum var ve sezeryan dogum gerçekleşmişti bu kez normal dogum istiyorum içinizde sezeryan sonrası normal dogum annelerin tecrubelerine talibim 😍