AnneyimNehir Sdakrbs Merhaba ben Gaziantep Liv Hospital e gidiyorum. Dr. Ayşegül Türkgeldi ye . Çok ilgili birisi bence. Hasta nede yeni tiril tiril heryer . Muayene ücreti 140 tl di.
blueberyy00 Sdakrbs nerde bu hastane ben antepliyim ama çok olmadı burayı duyalı burda denk geldim adinada hatta nasıl bir hastane
zeynepbalci Sdakrbs malesef, ben Antepte de değilim, Kilisteyim ama kısıtlı imkan olduğu için oraya yöneldim, soru açıyorum ses yok. Kilis i sorsam hiiiç yazan olmaz😏
Sdakrbs AnneyimNehir hastaneyi bende çok beğendim eşim için gitmiştim geçen hafta ben eyyüp beye gitmeyi düşünüyorum onun hakkında bilginiz var mı?
Sdakrbs Nurkose03 sağol canım ben liv hastanesini çok beğendim çok temiz ve yeni orda bi doktor bulursam daha iyi olacak
blueberyy00 Ates2020 hımm anladım yeni biryer sanırım yeni duyulmaya başladı adı yada muayene ücretleri referansları nasıl bilginiz varmı
AnneyimNehir blueberyy00 Evet yeni bir Hastane . Herşey son teknoloji bem beğeniyorum. Genel olarak tüm bölümlerin hocaları iyi ve tecrübeli. Fiyat olarak ta Sanko, medikal Park gibi hastane aralığında. Ama Medikal Park kadar pahalı değil.
Sdakrbs blueberyy00 banada en yakın defa life ama ordaki doktorlar pek kafama yatmıyor bide doğum ücreti aynı şuan aynı fiyatı verip neden daha gelişmiş bi hastanede doğum yapmayım dedim 🤷🏻♀️