Prensesimin Adı Balım olacak nasıl kızlar 🙏🏻😍😉
SemraErkann içine ne siniyorsa onu koy canım çok güzel
SemraErkann Güzel ☺👍🏻
SemraErkann Çok şeker😇
Çok hoş😊
Benim kızımında Berrak olacak inşAllah 👧🏻
SrpDrsn58 sağlıcakla gelsin dünyaya inşallah canım🙏🏻😍
Teşekkür ederim bayanlar 😍🙏🏻
Balım çok güzelmiş çok tatlı bir isim ☺ Benim prensesimin de Afra Güneş olacak inşallah ☺🙏🏻
Caglagok senin isim seciminde çok güzel canım sağlıklı gelsin inşallah 🙏🏻😘