MeRaLm 5 gün önce sezeryan oldum ama karnım çok agriyo bıçak batıyor gibi yanıyor çok zor oturup kalkıyorum sizdede oluyor mu
Beyzan MeRaLm ilk 1 hafta zor geçiyor ama kişiden kişiye göre değişiyor inşallah iyi olacaksın canım parol iç çok ağrın varsa bol bol da yürü inan yatmak daha kötü yapıyor