Merhaba kızlar ben 12 hafta 5 günlük hamileyim. Ilk kanama geçen hafta salı günü oldu ve dr gittim bebeğin olduğu alanda herhangi bir kanama olmadığıni söylediler ilişki yasağı getirdiler birde progestan iğne yapıp yolladılar. 2. Kanama cumartesi gece saat 4 de oldu ama ağrı sızı yoktu dün yine dr gittim ve serviks uzunluğunu ölçüp 2li tarama yapıldı herhangi kötü bisey söylenmedi ama halâ kahverengi akıntılarım arasırada kasıkta ağrılarım oluyor sizdede olan var mı? Geçiyor mu bu durum çok streslendim