Eavsar Kizlar gecen hafta carsamba nişanım gelmisti cumarteside 1.bucuk 2cm aciklik var denmisti dun ve bugun bembemsi yani hafif kanli akinti geliyor sabah uyandigimda sizdede oldumu acaba dogum mu basliyor
Eavsar Beyzademiirrr gercekten mi ay bi panikledim simdi insallah dogum baslamistir ama rahim duvarin kalin 1-1bucuk haftayi bulur demislerdi bide sancim yok
Tiredmom Eavsar canım bende cuma muayne oldum ctesi once kahverengi zar gibibakinti geldi pazar günüde pembemsi akıntı geldi hala bisi yok benimde 1.5 cmdi