Benmi de aynısı oldu. Başta kese görünmedi dış gebelik dediler, sonra göründü ama kalp atışını duyamadılar. Sonra o da duyuldu, altında kanama var dediler. Bin tane stres üstüne stres.. Progestan verdiler bana da sabah-akşam. Yaklaşık 2 hafta sonra durdu kanamam. Hem de taze kırmızı kandı. Genelde o tür kandan korkar doktorlar. Ama şükür hiçbir şey kalmadı. Sen sakin kal, ağır iş yapma mümkünse hep yat. Ani hareketler yapma. Başka da yapılabilecek bir şey yok tıbbi açıdan beklemekten başka. Senin de yapabilecek bir şeyin yok kendini üzme yeter. Ben şimdi keşke o kadar üzmeseydim kendimi diyorum, çünkü stres de etkiliyor. Her şey olacağına varır. İçini ferah tut. Bebeğin sağlıklıysa hiçbir şey olmaz.